Barn sine læringsprosessar er som mest aktive når dei «berre leikar». Ut ifrå denne filosofien legg vi til rette for dagar i barnehagen der det er tid og rom for leiken, som igjen gjev barn dei beste læringsprosessar. I leiken står barn sjølv for manus og regi. Her opplever barn meining gjennom å skape samanheng og å meistre, som igjen gjev motivasjon for vidare leik. Leike for å leike gjev erfaringar og ny meining.
Leik er barn sin veremåte. I lag med det musiske, er leik eit naturleg uttrykk for barn, ein tilstand å vere i. Vårt syn på barn, leik, kunnskap og læring, tar utgangspunkt i barna sine interesser, erfaringar, tankar og innspel. Barn er aktive, ressurssterke individ i den forstand at dei har eige driv og kraft til å tileigne seg ny kunnskap, til å vekse og utvikle seg.
Barn opplever med heile seg. Dei tek inn informasjon og læring gjennom sanseinntrykk, og bearbeider og utvidar opplevingane ved å lukte, smake og å kjenne. Sjå, lytte, sanse, oppleve og erfare er ein viktig del av barna si totale utvikling.